دكوراسيون داخلي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 4
دیروز : 9
افراد آنلاین : 1
همه : 781
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

در ديزاين داخلي منزل ، با چيدمان خلاقانه و مبتكرانه  و استفاده از عناصر طراحي ساده، مي توان فضاهاي كوچك را به اتاق‌هاي دلنشين و زيبايي  براي زندگي مبدل كرد. ممكن است در نظر داشته باشيد خانه خود را به يك گنجينه آسوده و آرام تبديل كنيد، يا شايد تنها در يك اتاق سر مي كنيد ولي مي خواهيد از فضا و امكانات آن، بيشترين استفاده را ببريد. روش‌هايي در طراحي داخلي وجود دارد كه به فراخ شدن  و گستردگي  فضاي موجود كمك مي‌كند. به شرح برخي از اين كليدها مي پردازيم :
- در رنگ‌بندي دكوراسيون اتاق هاي كوچك از رنگ‌هاي شاد و روشن استفاده كنيد. سعي كنيد تا حد امكان، پس زمينه‌ها را كم نقش و نگار و ساده در نظر بگيريد. استفاده از رنگ سفيد و ديوارهاي آينه‌كاري شده، حد و مرزهاي اتاق را از حس بصري شما دور مي‌راند و اتاق را بزرگ تر و وسيع‌تر نشان مي‌دهد.
- در  اتاق هاي كوچك ، مبلمان را تا حد ممكن جمع و جور انتخاب كنيد و هرآنچه كه فضا را اشغال كرده است، حذف كنيد. از مبلمان هايي با وزن كم (هم از نظر ابعاد و هم وزن) بهره ببريد. بهتر است  نشيمن‌هاي پارچه‌اي كنار ديوار قرار بگيرند  تا از آن به عنوان  تختخواب مهمان نيز استفاده شود ، همچنين صندلي‌هاي اتاق نشيمن نيز مي‌توانند كاربرد داشته باشند و نقش صندلي غذاخوري را ايفا كنند .
-در دكوراسيون و چيدمان خانه هاي كوچك و فضاهاي محدود، طراحي عمودي حربه بسيار قدرتمندي براي ايجاد فضاي گسترده تر است ؛ زيرا  با اين شيوه ، فضاي بيشتري از كف اتاق رها و آزاد  مي شود. همچنين استفاده از قفسه‌ها و گنجه‌هاي توكار كه در ديوار تعبيه مي شود نيز به ايجاد اين فضا كمك قابل توجهي مي كند.
- در دكوراسيون اتاق هاي كوچك ، بهتر است چراغ‌هاي سقفي يا ديواري تا حد امكان قابل رويت  نباشند و  در فضا ايجاد شلوغي نكنند.
سعي كنيد بين اشيا و احجام قرار گرفته در دكوراسيون ،  هماهنگي و مطابقت وجود داشته باشد و يكدست يا در يك طيف قرار گيرد، اين گونه محدوديت فضا شكسته مي شود و محيط ، بزرگ تر به نظر مي رسد.

دكور اتاق كوچك1

 دكور اتاق

براي اطلاعات بيشتر مي توانيد با دفتر فني مهندسي پاراكس تماس بگيريد

منبع:http://www.arianparax.com


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۷ مهر ۱۳۹۵ ] [ ۱۲:۰۳:۱۸ ] [ مهراز ]

اگر در نظر داريد در دكوراسيون داخلي خود تغييراتي دهيد و  قسمتي از مبلمان خود يا همه آن را نقاشي كنيد ، حتما لازم نيست در ابتدا ، رنگ و جلاي قبلي آن را پاك كنيد، اگر رويه ي مبلمان شما تا حد منطقي و قابل قبولي صاف و سالم است،  آن را با تربانتين يا الكل‌هاي معدني بشوييد ،  سپس سطح مبل را با كاغذ سمباده شماره 200 صاف و صيقلي كنيد. در مورد نقاط تراش‌دار، به لبه‌هاي زبر كاغذ ، سمباده شماره 80 بزنيد. در طراحي داخلي منزل خود، براي نقاشي كردن مبلمان مي توانيد از رنگ پلي‌بورتان نيز استفاده كنيد. اين رنگ به اندازه جلاي پولي‌بورتان استحكام دارد. رنگ لعابي الكيد با پايه روغني نيز پوشش خوبي دارد و خواسته شما  را براي ايجاد تغيير در دكوراسيون داخلي برآورده مي سازد و يك پرداخت سخت و مقاوم در برابر فرسايش ايجاد مي‌كند. اين تصور كه رنگ لاتكس يا رنگ ديوار و خانه ، بهترين و دلبخواه ترين نتيجه را به شما مي دهد ، اشتباه است و از انجام اين كار ، حذر كنيد.  براي رنگ كردن مبلمان از  قلم مو يا پيستوله استفاده كنيد. در صورت استفاده از قلم مو، رنگ را تكان دهيد و خوب به هم بزنيد. موهاي قلم مو را حدودا تا يك سوم به رنگ وارد كنيد. نقاشي كردن رويه مبلمان به طور تزييني، مي‌تواند مبلمان ساده را لوكس كند و به  دكوراسيون منزل تان نمايي شيك و متفاوت ببخشد. در نظر داشته باشيد با كمي تغيير مي توانيد به دكوراسيون خانه خود جلوه اي متفاوت ببخشيد.

براي اطلاعات بيشتر مي توانيد با دفتر فني مهندسي پاراكس تماس بگيريد

منبع:http://www.arianparax.com


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ مهر ۱۳۹۵ ] [ ۱۲:۰۹:۰۲ ] [ مهراز ]
[ ۱ ][ ۲ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب