دكوراسيون داخلي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 1
دیروز : 6
افراد آنلاین : 1
همه : 807
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

“روش هاي استفاده از چوب در دكوراسيون حمام”

در گذشته ايده كفپوش چوبي يا پوشاندن سطوح با چوب در دكوراسيون حمام ها، با مخالفت روبرو مي شد. اما رنگ هاي مدرن، بتونه كاري هاي مدرن و سيستم هاي تهويه فوق پيشرفته به شما كمك مي كنند فضاي خصوصي خود را با طرح و رنگ هاي مختلفي از چوب آرايش كنيد. از اين ايده ها الهام بگيريد.
كمي روستايي : در يك خانه قديمي و نورگير، مي توانيد بدون غرق شدن در دنياي طبيعت، از المان هاي چوبي استفاده كنيد. در اين حمامي كه در زير مي بينيد اسكلت خود خانه از چوب ساخته شده مثل پنل وان و صندلي، و تعادلي عالي بين معاصر و سنتي ايجاد كرده اند.

دكوراسيون حمام

تسمه اي از چوب دانه. آيا هنوز هم مي ترسيد در محيطي نمناك از چوب استفاده كنيد؟ ديگر نترسيد، كمدهاي عريض با روكش چوب اين حمام تاريك و زاويه دار را روشن كرده اند، اما تماس كمي با آب دارند. يك تركيب دوست داشتني از مواد مختلف.

دكوراسيون حمام

يك سبك قديمي محبوب را زنده كنيد. نصب پنل به روش كام و زبانه، روشي قديمي و ثابت شده است كه باعث مي شود ديوارهاي حمام بتوانند لوله ها را مخفي كنند. اگر اين گزينه كاربردي را امتحان كرديد، مي توانيد با اعمال رنگ هاي مد روز و جديدتر، پنل ها را زنده كنيد. در اين فصل رنگ طوسي محبوبيت زيادي پيدا كرده.

خطوط مدرن. اين پنل هاي افقي براق، عمق و اصالت به روزي به اين در و ديوارها مي دهند. چوب تيره رنگ براي به اوج رساندن جذابيت خود نياز به نور كافي و مناسب دارد.

دكوراسيون حمام با چوب

سبك طراحي داخلي سونا را بدزديد. در اين حمام مانند سونا يا حمام بخار يك نيمكت چوبي تخته اي قرار داده شده، اين تم چوبي سپس به شكل يك طاق گيرا و جذاب در راستاي پنل وان و بالاي آبگير ادامه پيدا كرده. اين سبك فضا را دلباز و متمول مي كند.

عكس حمام

 

با واگن قطار ابراز احساسات كنيد. كف، نيمكت و كنسول اين حمام براي ما يادآور حس دلپذير و رضايت بخش واگن هاي تختخواب دار قطار است كه از چوب بازيافتي ساخته مي شوند، ولي با جلايي براق تر. با نگهداري مناسب تخته چوب هاي محكم و ضخيم مي توانند بدون لكه دار شدن يا خش برداشتن زيبايي خود را به دست بياورند. البته در دكوراسيون حمام براي نقاطي كه با پاي خيس تماس بسيار دارد، به جاي چوب از كاشي با چيدمان و برش هاي مشابه چوب ها استفاده شده.

حمام لوكس

با فلز تركيب كنيد. در اين حمام چوب و فلز طوري با هم تركيب شده اند كه با سبك و ظاهر كُنده چوب تبديل شده و محكم همخواني داشته باشد. نوارهاي فلزي رنگ و رو رفته اي كه روي تخته هاي چوبي كهنه نصب شده اند، در اتاق يا سوئيتي كه هم ارتفاع دوش نباشد هم چشمگير مي شود.

ديزاين حمام

 

از تاريكي نترسيد. ديوار منحني اين حمام-سونا تم چوبي اتاق را تعيين مي كند : نرم، تيره، غني. قفسه و كمدهاي بالاي آبگيرها هم با همين چوب ساخته شده اند، و فضا را كاملا لوكس و غير روستايي نشان مي دهند.

دورتادور. توالتي كه ديوارهاي آن از روكش چوب درست شده اند و مغز زيباي چوب را نمايش مي دهند، مي تواند يك سبك چوبي جالب داشته باشد. كف آن از كاشي پوشيده شده، اما مي توانيد با پيله گرم رنگ هم كار كنيد. قفسه ديواري كه بعدا اضافه شده، ضميمه اي زيباست براي جلوگيري از انتقال حس كابين زيرزميني.

 

احاطه سينك. استفاده از چوب طويل راهي دلپذير براي پوشاندن سطح آبگير اين دستشويي است كه روي ديوارها هم ادامه دارد. روغن كاري مداوم از سطح چوبي محافظت كرده، و يك سينك عميق پاشيدگي آب روي چوب را به حداقل مي رساند.

منبع: طراحي دكوراسيون داخلي

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۴ مهر ۱۳۹۶ ] [ ۰۴:۳۳:۲۰ ] [ مهراز ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب