دكوراسيون داخلي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 2
دیروز : 4
افراد آنلاین : 1
همه : 812
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

تركيب رنگي:  رنگ ها معجزه اي در سلامت روح انسان هستند . رنگ ها جادو مي كنند و بر سبك ، خلق و خو و تصميمات ما به شدت تاثير مي گذارند. بسياري از نماي اطراف ما را رنگ هاي خنثي فرا گرفته اند . زمين ، آسمان ، چهرۀ شهر ! با همۀ زيبايي هاي اين رنگ ها ، ما نياز به رنگ هايي با روح سرزندگي داريم . حال چند تركيب رنگ خيره كننده را به شما معرفي مي كنيم كه رنگ زندگي تان نيز با آن تغيير كند و مملو از حس زندگي و انرژي شويد.

۱. تركيب رنگ بنفش+زرد+سفيد+سبز

اين تركيب رنگ در طراحي داخلي ، حقيتا تركيبي متين ، شيك و باشكوه و آرام دهنده است! رنگ  بنفش يا رنگ سفيد هركدام نقش رنگ هاي اصلي يا مكمل را ايفا مي كنند و زرد و سبز چاشني دهندۀ محشر فضا هستند.  رنگ بنفش تيره يا ارغواني به عنوان رنگي باشكوه، قدرتمند، شاهانه و نشانه تجمل و ثروت شناخته شده است. رنگ زرد در دكوراسيون داخلي ، رنگي نشاط آور است؛ اما در به كار بردن آن بايد انديشه كرد و از زياده روي دوري جست؛ زيرا زياده روي در استفاده از آن باعث استرس و خستگي مي شود. از رنگ زرد مي توانيد در جلوه بخشي به كوسن ها ، پاف، گلدان و تابلو استفاده كنيد و در كنار اين رنگ به عنوان رنگ غالب در اكسسوري، رنگ هاي هماهنگ ديگر را نيز به كار ببريد. طيف بنفش در تاثير اين رنگ  بر فضا بسيار موثر است. بنفش هاي روشن ، آرامش و لطافت بيشتري دارند و خودماني تر هستند و بنفش هاي تيره ، شكوه و تجملي نهاني دارند و رنگ هاي سنگيني هستند كه بايد در استفاده از آنها حرفه اي بود.

۲. تركيب رنگ طيف هاي مختلف آبي + نارنجي

در طراحي دكوراسيون منزل ، استفاده از رنگ هاي  آبي و نارنجي در چرخه رنگ ، استفاده از مكمل ها در كنار يكديگر است . تركيب اين دو رنگ در طيف هاي متفاوت ، فضايي شاد و پرآرامش ايجاد مي كند. تركيب رنگ آبي و نارنجي در كنار وسايل چوبي و قهوه اي ، تركيبي ديدني و چشم نواز است و فضايي گرم و دلچسب ، مانند خانه هاي دوران كودكي در ذهنمان ايجاد مي كند.

۳. تركيب رنگ صورتي پر رنگ+بنفش پر رنگ+گلبهي پر رنگ+طوسي

تركيب رنگ هاي صورتي، گلبهي و بنفش پر رنگي ، تركيبي تابستانه هستند. درخشش پرتو آفتاب گرم بر سطح خانه و اكسسوري ها ، چندين برابر انرژي زاست.از رنگ هاي صورتي و نارنجي پر رنگ در كوسن ها و قاب ها به ميزان اندك استفاده كنيد و در كنار آن رنگي خنثي مثل طوسي به كار ببريد. اين تركيب رنگي آن قدر زيبا و خيره كننده است و خوش مي درخشد كه قادر است تمام نگاه ها را به خود جلب كند.

۴. تركيب رنگ آبي+رنگ زرد+فيلي

به كار بردن رنگ زرد درخشنده  ،  فيلي گرم ، سبز و آبي تازه در كنار يكديگر در طراحي داخلي، خلق كننده تعادلي شگفت آور بين طيف هاي  گرم و سرد است. تركيب رنگ سبز  و آبي در دكوراسيون داخلي ، طراوت و تازگي را به دكوراسيون مي پاشند و تركيب رنگ زرد و كرم، گرما و راحتي را به آن اضافه مي كنند و اين گونه،  تلفيقي بي نقص ايجاد مي شود.اگر ترجيح مي دهيد دكوراسيون فضايتان ملايم تر باشد مي توانيد از رنگ فيلي به عنوان رنگ اصلي و از سبز و آبي به عنوان مكمل و از زرد به عنوان چاشني استفاده كنيد.

۵. تركيب رنگ طيف هاي مختلف آبي+رنگ سبز+رنگ سفيد

تركيب فام هاي مختلف آبي با رنگ سبز و سفيد در دكوراسيون منزل ، مانند يك آرام بخش قوي عمل مي كند. اين تركيب رنگ براي دكوراسيون اتاق خواب كودكان بيش فعال كه داراي آرامش كمتر و هيجان بسيار بيشتري هستند، تركيب رنگي معجزه آسايي است و آرامش روحي را برايشان به همراه دارد. در مناطق گرم به خصوص در فصل تابستان ، براي مثال ، مكان هايي مانند خانه هاي ساحلي ، اين تركيب رنگ بسيار جذاب و آرامش بخش است و از گرماي دروني در ذهن مي كاهد و حال و هواي ساحل را به خانه مي آورد.اگر اين تركيب رنگ را مي پسنديد ولي مي خواهيد دكوراسيون اتاق تان كمي گرم تر باشد، از رنگ سفيد در مقياس و عمق بيشتري  استفاده كنيد و از تركيب رنگ سبز و آبي در پرده ها، پارچه ها، فرش و كوسن ها بهره ببريد. براي داشتن دكوراسيوني گرم تر و پر انرژي تر مي توانيد از چاشني زرد و ليمويي نيز استفاده كنيد.

براي اطلاعات بيشتر مي توانيد با دفتر فني مهندسي پاراكس تماس بگيريد

منبع:http://www.arianparax.com

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ مهر ۱۳۹۵ ] [ ۰۵:۴۶:۴۰ ] [ مهراز ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب