دكوراسيون داخلي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 11
دیروز : 18
افراد آنلاین : 1
همه : 656
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

” توصيه هايي درخصوص بازسازي آپارتمان با كمترين هزينه”

چند سال پيش يك آپارتمان دو خوابه خريدم. ارزان و كثيف بود اما از لحاظ جغرافيايي ايده آل بود، و مي دانستم كه با كمي نوسازي پتانسيل خود را نشان مي دهد. در آن زمان مستاجري در آن زندگي مي كرد، پس تا يك سال بعد هم دست مستاجر ماند تا كمي پول براي بازسازي پس انداز كنم. چند ماه را به تحقيق و برنامه ريزي و پس انداز مشغول بوديم. اگر قصد بازسازي آپارتمان با كمترين هزينه را داريد و افزايش قيمتي كه در پايان كار از ملك انتظار داريد، بايد روي دو كفه ترازو قرار گرفته و باهم برابر باشند.
در عرض دو ماه اقدام به بازسازي آپارتمان خود كرديم در ابتدا آشپزخانه سپس رختشوي خانه اروپايي در حمام نصب كرديم، كف آپارتمان را لمينت كرديم، چراغ هاي LED نصب كرديم، پرده زديم، كمد لباس را نصب كرديم و سيستم تهويه مطبوع مناسب براي منزل خود تعبيه كرديم. همچنين كل واحد را رنگ زديم و قرنيزهاي جديد نصب كرديم.
اما همه اين كارها مثل آب خوردن نبود. در طول پروژه با افرادي سر و كار داشتيم كه يا دير سر كار حاضر مي شدند يا اصلا نمي آمدند. افرادي بودند كه وسط كار همه چيز را رها كردند و كار را رها كردند، حتي زماني كه يك حفره بزرگ وسط  حمام و سقف آپارتمان پاييني ايجاد كرده بودند. ديگر چالش هاي پروژه فرو ريختن ديوار آشپزخانه قديمي و كاشي هاي حمام، و دستمزدهاي نجومي و غيرمنتظره بود. ما براساس برنامه پيش رفتيم و اتاق ها را به نوبت بازسازي كرديم، به اين ترتيب توانستيم كمي از بودجه خود را نگه داريم و شش هفته قبل از به دنيا آمدن بچه به آنجا نقل مكان كنيم.
عكسي از آشپزخانه قبل از بازسازي :

عكسي از آشپزخانه بعد از بازسازي :

بازسازي آپارتمان با كمترين هزينه

با اين توصيه ها مي توانيد بازسازي آپارتمان با كمترين هزينه  كنيد :

۱-با افراد درستكار و معتمد كار كنيد.
ما از اطرافيان پرس و جو كرديم و دنبال كسي بوديم كه اين افراد را به ما معرفي كند. اما اگر اين كار نتيجه ندهد مي توانيد از سايت هاي دايركتوري مربوطه كمك بگيريد. وقتي فرد مورد نظر را انتخاب كرديد، نقشه را با جزئيات به او ارائه كنيد. در صورت امكان، سه فرد با دستمزدهاي مختلف پيدا و مقايسه كنيد.
۲- افرادي كه استخدام مي كنيد را به درستي مديريت كنيد.
هريك از اين افراد بايد وارد ساختمان شده، كاري كه لازم است را انجام بدهند، از آنجا بروند و محل را براي نفر بعدي آماده كنند. مديريت و هماهنگي صحيح اين افراد، در راندمان كار و صرفه جويي در هزينه تاثير به سزايي دارد. ما مديريت پروژه را خودمان به عهده گرفتيم و براي هر كاري افراد مختلفي را استخدام كرديم، به اين ترتيب موفق شديم كمي از بودجه را در جيبمان بگذاريم.
عكسي از حمام قبل از بازسازي :

بازسازي

عكسي از حمام بعد از بازسازي :

۳- بعضي از كارها را خودتان انجام دهيد.
ما با اين روش شايد چند ميليون تومان در هزينه صرفه جويي كرديم. نقاشي ساختمان كاري است كه هر فرد تازه كاري از پس آن برمي آيد. ابتدا ديوارها را با كف صابون حسابي تميز كنيد، روي لبه ها و قرنيزها را چسب بزنيد، يك صفحه براي جلوگيري از كثيف شدن زمين پهن كنيد و خلاقيت خود را روي ديوار به نمايش بگذاريد.
۴- اتصالات و قطعات را با دقت و ذكاوت انتخاب كنيد.
ما از پيمانكاران خود پرسيديم از چه جاهايي خريد مي كنند، از انبارهاي لوازم حمام و آشپزخانه بازديد كرديم، درباره كالاهاي برگشتي كارخانه ها و موجودي اضافي انبارها پرس و جو كرديم. سايت ها هم منابع خوبي هستند، بعضي اوقات مي توانيد محصول برند را با قيمت ناچيزي از سايت بخريد.
۵- سفيد، روشن و سبك.
براي ما، استفاده از رنگ سفيد در آشپزخانه و حمام راهي ساده براي بزرگ نشان دادن محيط بود. كاشي، ديوار شيشه اي پشت اجاق گاز و رويه كابينت سفيد و ساده، ارزان تر است. با وسايل رنگي تزئيني مثل كاسه، حوله و لوازم آشپزخانه مي توان به محيط كمي رنگ و لعاب داد.
۶- هرچيزي كه مي توانيد را تعمير و استفاده كنيد.
يك كارهايي كه براي صرفه جويي در هزينه مي توان انجام داد ترميم پاركت يا سراميك اتاق نشيمن و پذيرايي است.
۷- از خدمات گروه بازسازي پاراكس استفاده كنيد.
مي توانيد از خدمات طراحي دكوراسيون و بازسازي گروه معماري پاراكس استفاده نماييد

منبع: بازسازي منزل

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۴ مهر ۱۳۹۶ ] [ ۰۴:۳۴:۳۸ ] [ مهراز ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب