دكوراسيون داخلي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 3
دیروز : 6
افراد آنلاین : 1
همه : 809
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

در ديزاين داخلي منزل ، با چيدمان خلاقانه و مبتكرانه  و استفاده از عناصر طراحي ساده، مي توان فضاهاي كوچك را به اتاق‌هاي دلنشين و زيبايي  براي زندگي مبدل كرد. ممكن است در نظر داشته باشيد خانه خود را به يك گنجينه آسوده و آرام تبديل كنيد، يا شايد تنها در يك اتاق سر مي كنيد ولي مي خواهيد از فضا و امكانات آن، بيشترين استفاده را ببريد. روش‌هايي در طراحي داخلي وجود دارد كه به فراخ شدن  و گستردگي  فضاي موجود كمك مي‌كند. به شرح برخي از اين كليدها مي پردازيم :
- در رنگ‌بندي دكوراسيون اتاق هاي كوچك از رنگ‌هاي شاد و روشن استفاده كنيد. سعي كنيد تا حد امكان، پس زمينه‌ها را كم نقش و نگار و ساده در نظر بگيريد. استفاده از رنگ سفيد و ديوارهاي آينه‌كاري شده، حد و مرزهاي اتاق را از حس بصري شما دور مي‌راند و اتاق را بزرگ تر و وسيع‌تر نشان مي‌دهد.
- در  اتاق هاي كوچك ، مبلمان را تا حد ممكن جمع و جور انتخاب كنيد و هرآنچه كه فضا را اشغال كرده است، حذف كنيد. از مبلمان هايي با وزن كم (هم از نظر ابعاد و هم وزن) بهره ببريد. بهتر است  نشيمن‌هاي پارچه‌اي كنار ديوار قرار بگيرند  تا از آن به عنوان  تختخواب مهمان نيز استفاده شود ، همچنين صندلي‌هاي اتاق نشيمن نيز مي‌توانند كاربرد داشته باشند و نقش صندلي غذاخوري را ايفا كنند .
-در دكوراسيون و چيدمان خانه هاي كوچك و فضاهاي محدود، طراحي عمودي حربه بسيار قدرتمندي براي ايجاد فضاي گسترده تر است ؛ زيرا  با اين شيوه ، فضاي بيشتري از كف اتاق رها و آزاد  مي شود. همچنين استفاده از قفسه‌ها و گنجه‌هاي توكار كه در ديوار تعبيه مي شود نيز به ايجاد اين فضا كمك قابل توجهي مي كند.
- در دكوراسيون اتاق هاي كوچك ، بهتر است چراغ‌هاي سقفي يا ديواري تا حد امكان قابل رويت  نباشند و  در فضا ايجاد شلوغي نكنند.
سعي كنيد بين اشيا و احجام قرار گرفته در دكوراسيون ،  هماهنگي و مطابقت وجود داشته باشد و يكدست يا در يك طيف قرار گيرد، اين گونه محدوديت فضا شكسته مي شود و محيط ، بزرگ تر به نظر مي رسد.

دكور اتاق كوچك1

 دكور اتاق

براي اطلاعات بيشتر مي توانيد با دفتر فني مهندسي پاراكس تماس بگيريد

منبع:http://www.arianparax.com

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۷ مهر ۱۳۹۵ ] [ ۱۲:۰۳:۱۸ ] [ مهراز ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب