دكوراسيون داخلي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 7
دیروز : 4
افراد آنلاین : 1
همه : 817
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

۱-اگر فضايي كوچك داريد كه‌ مي‌خواهيد آن را بزرگ تر جلوه دهيد و يا اينكه اين فضا كاربرد بيشتري داشته باشد،‌ در اولين قدم بهتر است وسايل تزييني غير قابل استفاده و غير كاربردي را جمع آوري كرده و آنها را دور بيندازيد و يا اگر خاطره اي را برايتان ياد آوري‌ مي‌كند، آن را در جايي مانند انبار نگهداري كنيد.

۲-از رنگ‌هاي درخشان و روشن با ته رنگ‌هاي سفيد كه باعث بزرگ تر نمايان شدن دكوراسيون منزل مي‌شوند استفاده كنيد.

۳-از پرده‌هاي ضخيم و چند لايه در اين اتاق‌ها استفاده نكنيد. سعي كنيد پرده‌هابه رنگ روشن و تقريبا كم طرح باشند.

۴-تا آنجايي كه‌ مي‌توانيد از فرش، قاليچه و يا هر نوع كف پوش تزييني در فضاهاي كوچك استفاده نكنيد، چرا كه از لحاظ ديد بصري موجب كوچك تر شدن فضا‌ مي‌شود.

۵-اگر كف پوش اتاق سراميك، موكت و يا هر چيز ديگري است بهتر است كه از طيف رنگ‌هاي روشن باشد. هر چه كف پوش اتاق روشن تر باشد به مراتب فضا بزرگ تر جلوه‌ مي‌كند.

۶-تا آنجا كه امكان دارد از مبلمان كوچك با انحناهاي بسيار و ظريف استفاده كنيد چرا كه اين دسته از مبلمان مخصوص فضاهاي كوچك هستند و آنجا را بزرگ تر نشان‌ مي‌دهند. استفاده از مبلمان بزرگ و كاناپه‌هاي بزرگ در اتاق‌هاي كوچك به هيچ وجه توصيه نمي شود.

۷-نورپردازي زياد فضا را بزرگ تراز آنچه كه هست نمايان‌ مي‌كند. در ضمن با نورپردازي مناسب ‌ مي‌توانيد فضا را كاملا كاربردي كنيد. در فضاهاي كوچك تا آنجا كه امكان پذير است از آباژور و نورهاي موضعي كم نور استفاده نكنيد.

۸-استفاده از وسايل تزييني غير ضروري كه كاربرد خاصي ندارند،‌ در فضاهاي كوچك به هيچ وجه مناسب نيست. اگر از آن دسته افرادي هستيد كه وسايل تزييني را دوست داريد، بهتر است آنها را در كوچك ترين سايز انتخاب كنيد و همه را روي ميزي در كنار يكي از مبل‌ها قرار دهيد. اگر هم علاقمند به آثار هنري هستيد، تابلوها را در سايز‌هاي كوچك و تنها روي يك يا دو ديوار نصب كنيد.

۹-اگر مايليد كه ديوارها را با كاغذ ديواري تزيين كنيد،‌ بهتر است كم طرح ترين و روشن ترين شان را انتخاب كنيد. كاغذ ديواري‌هاي پر طرح و شلوغ اتاق را تنگ و تاريك جلوه‌ مي‌دهد

جهت بازسازي خانه تان و دريافت ايده هاي نو براي طراحي خانه تان با ما در تماس باشد

منبع: سايت نقش نگار
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ مهر ۱۳۹۵ ] [ ۰۴:۱۰:۳۱ ] [ مهراز ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب